Tıkla rastgele karikatür gelsin

19 Temmuz 2014 Cumartesi

Çocuk Karikatürü



en komik karikatür, ersin perk karikatürleri, karikatür, komik, komik karikatürler, mizah, karikaturler, komik karikatür, çocuk karikatürü, bebek karikatürü

Hayırdır laaa... Ölü gibisin?..
Mmna koyim uyuyamadım, bütün gün döndüm durdum!
AARLADAŞIM A-AHMET AARKASINI DÖÖNSEE

Bugün öyle değişik bir rüya gördüm ki, neden zengin olmadığımı anladım resmen, yani bana ''sen neden zengin değilsin al buyur izle'' dediler resmen, şükrettim oh iyi ki de zengin değilmişim diyerek, konu kapandı... Efenim, rüyamda zenginim, artık para beni nasıl bozduysa sırf ipnelik, karizma peşindeyim... Gözüme bi dükkan kestirmişim, alıcam orayı, ama almayı düşündüğüm şekil şöyle (karizmatikli hareketli) -Bu dükkan senin mi! -Evet... -Söyle buraya ne kadar istiyorsun? -300 milyar filan isterim heralde bilmiyorum, ama neden sordunuz? (çıkarıp çek yazıyorum) -Bu bir trilyon işini görür herhalde... İşte adam fiyat çekicek, ben de bu şekil karizmalı bir şekilde söylediği fiyatın baya üstünü verip, adama düşünme payı bile bırakmadan kapaklıcam beğendiğim mekanı... Neyse s.ktimin yerinde zenginim onda bile hava attırmıcaklar ya illa, rüyada bile zenginliğimin havasını atamıcam ya, olay şöyle gelişti -Buraya ne kadar istiyorsun? -20 milyar filan... (ben bu cevabı alınca aynen dumur oluyorum, düşük fiyat çekince hava atıcak miktar payı da kalmıyor tabi, şimdi 300 milyar dese 1 trilyon diye arttırırsın da, 20 milyar deyince 1 trilyon gözümde değerlendiği için diyemiyorum da, fiyatı uçuk olmasa da arttırsam mı yoksa tasarrufa kaçıp 20 milyarla mı kapatsam dükkanı diye o zenginlikte ince hesaplar peşinde koşarken alarm çaldı uyandım ben...) Hay arkadaş rüyamda bile bi havasını attırmadılar ya zenginliğimin, insanı kendi rüyasında rezil ediyolar ya, hayır zaten rüya, ipneye bak salla havadan işte, dükkanım de çok değerli satmam de, satsam da 500 milyar isterim, donuna kadar alırım diye ağırdan sat kendini, ekmek teknen ulan o senin 20 milyar neymiş ya, biz parayla oynuyoruz 1 trilyonu gözden çıkarmışız orda! Normalde 5 milyar desen o da yok ama belli ki rüya aleminde almış yürümüşüz ne bozuyosun insanı... Dedim ya neden zengin olmadığımı izledim naklen, para bozcakmış bildiğin beni, böle hava peşinde, itlik, puştluk peşinde koşcakmışım resmen, adamın dükkanına girip böle bi havalar, ben adamı evinden alırımlar, herif eve götüreceği üç kuruşun derdinde benim yaptığıma bak...

Daha önce de bi eleman böle havalı-karizmalı bir rüya sahnesinde bozmuştu beni, ev basmıştım o rüyamda da, elimde silah, hayır durduk yere niye ev bastım onu da bilmiyorum, rüyalarda kendimi çok kaybediyorum ben galiba... Neyse kapıyı kırıyorum, karşıma çıkan ilk kişiyi hemen yere yatırıp etkisiz hale getiriyorum, ellerini ensesine almasını ve kıpırdarsa onu öldüreceğimi söylüyorum, silah da var ya kolay öldürürüm o dereceyim... Ulan sanki az önce ben bunları söylememişim! Bi kulağından girmiş ötekinden çıkmış, arkamı döndüğüm an koşarak kaçtı it! Arkadaş filmlerde olsa on saat malak gibi yatarsınız bana gelince mi böle oluyor yani, hayır elimde silah var hiç mi korkmuyorsun, niye bozuyosunuz beni... Her gün aksiyona giren bi insan değilim nihayetinde, altı üstü rüya niye idare etmiyorsunuz iki dakika hevesimi alayım! Böle olunca da konsantre olamıyorum rüyanın devamına, piç oluyor rüya! Belki beni bozan bu herifler hep aynı kişi ha, bi gangster oluyo bi dükkan açıyo, hep beni böle üzdüğünden işi rast gitmiyo tabi sektör değiştirip duruyo...


ARKANDAN AĞLAMA İHTİMALİ OLAN KARİKATÜRLER
en komik karikatür , ersin perk karikatürleri , estetik karikatürü , estetisyen karikatür , karikaturler , karikatür , karikatür oku , karikatür yeni , komik , komik karikatür , komik karikatürler
Karikatüre Bakmak İçin Görsele Tıkla!

+18 karikatür , +18 karikatürler , en komik karikatür , ersin perk karikatürleri , funny , karikaturler , karikatür , karikatür yeni , karikatürler komik , komik , komik karikatür , komik karikatürler
Karikatüre Bakmak İçin Görsele Tıkla!

PAYLAŞMAK BEDAVA🙈👇

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest