Tıkla rastgele karikatür gelsin

11 Aralık 2014 Perşembe

Karabasan Karikatürü

karikatür, komik karikatür, karabasan karikatürü, anne karikatürü, ersin perk karikatürleri, ersin perk karikatür, 2014 karikatür

Noldu uyuyamadın mı?
Rahat uyuyamadım ya gece karabasan geldi...
O kadar da temizleyip duruyoz nerden geliyo!

Karikatür bizzat yaşanmıştır, annem saolsun bana böyle ilginç diyaloglar yaşatıyor arada. Supernatural'ı ben yazıyor olsam iblise, vampire önlem olarak tuzuydu, Colt'uydu, gümüşüydü bok püsürün yanına her yanı dip köşe iyice bi temizlemeyi de eklerdim. "Leş gibi bırakıyorsunuz ortalığı kurtu, iblisi doluşuyor" gibi diyaloglar da yazardım. Geyik bi yana şu sıralar moda olan -bilmem ne (temsili) paylaşımlarına eklenebilir, Anne (temsili) gibicibicis.


ARKANDAN AĞLAMA İHTİMALİ OLAN KARİKATÜRLER

Zombi Karikatürü, İstila Karikatürü, karikatür, komik, karikatür çizimi, komik karikatürler, karikatür kolay, karikatür oku, komik karikatürler yeni, en komik 10 karikatür, yeni çıkan karikatürler
Karikatüre Bakmak İçin Görsele Tıkla!

İnternet Bağımlılığı Karikatürü, bağımlılık karikatür, sosyal medya karikatür, selfie karikatür, karikatür, komik, karikatür çizimi, komik karikatürler, karikatür kolay, karikatür oku, komik karikatürler yeni, en komik 10 karikatür, yeni çıkan karikatürler
Karikatüre Bakmak İçin Görsele Tıkla!

PAYLAŞMAK BEDAVA🙈👇

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest