Tıkla rastgele karikatür gelsin

12 Aralık 2014 Cuma

Kostüm Partisi Karikatürü

lord of the rings cartoon, lord of the rings caricature, frodo cartoon, frodo caricature, ersin perk karikatürleri, ersin perk, kostüm partisi karikatürü, yüzüklerin efendisi karikatürü, frodo karikatür, parti karikatürü

Sen ne bakıp duruyosun be! 
Ne arkadaşım alla alla Frodo değil misin sen! Bana inat gibi yüzüğü de takmışsın!..
Ay çattık manyağa!

why are you looking at me?!.
You’re Frodo, aren’t you? Of course I’ll look at you idiot! And the ring is on you!
You jerks.

Çok isterdim lan bir kostüm partisinde Michelangelo (bkz:Mikalencelo, Mikolenjolo,Mikalenjelo) olmak, mançukalı böle, benim hala en büyük kahramanlarım Ninja Kaplumbağalar çünkü. Hatta böyle bir yazım var o aklıma geldi şimdi, okumak isterseniz de büyük harfli yazacağım başlığına tıklayıp gidebilirsiniz ----> ÇÜNKÜ BENİM KAHRAMANLARIM HALA "NİNJA KAPLUMBAĞALAR" 

Öyle işte, çocukken oyunlarda hep Mikalenjelo olmak istemiştim ama hep başkaları kapardı, büyüklerden tabi... Kostüm partisi olsa da gitsek o yüzden, her birimiz belki bu sefer ıskalamayız hayalimizdeki kahramanları. Misal siz bir kostüm partisine gidiyor olsanız ne olarak gitmek isterdiniz, yorum kısmına yazın ben de biliyim merak ettim :))


ARKANDAN AĞLAMA İHTİMALİ OLAN KARİKATÜRLER
İnfaz Karikatürü, mafya karikatürü, silah karikatürü, karikatür, komik, karikatür çizimi, komik karikatürler, karikatür kolay, karikatür oku, komik karikatürler yeni, en komik 10 karikatür, yeni çıkan karikatürler
Karikatüre Bakmak İçin Görsele Tıkla!

İntihar Karikatürü, karikatür, komik, karikatür çizimi, komik karikatürler, karikatür kolay, karikatür oku, komik karikatürler yeni, en komik 10 karikatür, yeni çıkan karikatürler, sevgili karikatürü
Karikatüre Bakmak İçin Görsele Tıkla!

PAYLAŞMAK BEDAVA🙈👇

2 yorum :

  1. merhaba ben diş macunu sıkıştırıcısı almak istıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, galiba bunun için çook yanlış yerdesiniz :)

      Sil

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest