Tıkla rastgele karikatür gelsin

15 Aralık 2014 Pazartesi

Pet Shop Karikatürü

pet shop karikatürü, ersin perk karikatürleri, anne karikatürü, çocuk karikatürü, esnaf karikatürü, kedi karikatürü, komik karikatürler, karikatür, karikatürler

-Oğlum abinin o satmıyo. Satmıyosunuz di mi abisi?..
-Satmıyoz satmıyoz kesicez biz onu, yicez!
-Ay ne diyorsunuz çocuğa, abartmayın! Tamam oğlum alcam ben sana başka yerden...
-Al işte, kimsenin arasına girmicen! Onlar anlaştı sonunda biz kötü olduk...

Aklıma daha annemle babamın elimden tutacağı ve benimde bu durumdan sıkılıp arada isyan edeceğim kadar yaşımdayken yaşadığım ve benim uzun yıllarca içimi kemiren bir olay geldi. Uzunca bir sokağın bir yerinde inşaat vardı ve akşam karanlığı çöktüğü, mesai de bittiği için bomboştu. Önünde yığınla kum ve neden orda olduğunu bilemediğim demirlerin kocaman bir dikdörtgen oluşturduğu boyu da epeyce olan, derin bir su havuzu vardı. Ben bizimkilerin el tutma markajından sıkılıp kurtulmuş çocuk merakıyla aranırken tam o havuzun tepesinde eğilmiş su içen kediyi gördüm. Yaklaştım sinsice, yaklaştım, yaklaştım (ve yaklaştım) Saklanıp cÖÖÖ diye bağıran insanlardan farksız bir şekilde kediye aynını yaptım, korkup suya atladı o da! Benim iki katım uzunlukta, enlemesine 5-6 metre olan ve oldukça derin o suya atlamıştı! Panik olup hemen ilerdeki annemlerin yanına koştum... Yıllarca içimi kemirdi durdu bu durum, bana göre o kedi ölmüştü, vicdanen arada sırada hep huzursuzlanıyordum, çok pişmandım... Bu olay benim için söylenmemesi gereken oldukça ayıp bir konuydu, büyük bir meseleydi o yaşlarda.Kimseye açamadım uzun bir süre. Büyüyüp bu konuyu açtığımda dediler ki yahu kediler yüzemez diye bir şey yok boşuna kafanı takmışsın. O ölmemiştir merak etme, çıkmıştır oradan. Nasıl yani, tek bir cÖÖÖ ile yıllarca içim içimi yemişti bu kadarcık mıydı yani olay? Bişey olmamıştır olum ona ıslanmış çıkmıştır!!! Boşuna mı yıllarca dert sahibi olmuştum diye buna dertlenmiştim o gün, ama o kediye bir şey olmadığını düşünmek ya da öğrenmek de rahatlatmıştı (hem de çok) Hayvanlara eziyet eden insanlardaki rahatlık, vurdumduymazlık bana hep ilginç geliyor işte bu yüzden. İçleri nasıl rahat ediyor... Nasıl uyuyabiliyorlar? Kıymayın onlar da can lan... Kaçmasınlar bizi gördüklerinde artık, vicdansız olmayalım. Sevgiler, saygılar.


ARKANDAN AĞLAMA İHTİMALİ OLAN KARİKATÜRLER
Ahtapot Karikatürü, hayvan karikatürü, karikatür, komik, karikatür çizimi, komik karikatürler, karikatür kolay, karikatür oku, komik karikatürler yeni, en komik 10 karikatür, yeni çıkan karikatürler
Karikatüre Bakmak İçin Görsele Tıkla!

Bilimadamı Karikatürü, Bilim adamı Karikatürü, karikatür, komik, karikatür çizimi, komik karikatürler, karikatür kolay, karikatür oku, komik karikatürler yeni, en komik 10 karikatür, yeni çıkan karikatürler
Karikatüre Bakmak İçin Görsele Tıkla!

PAYLAŞMAK BEDAVA🙈👇

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest