Tıkla rastgele karikatür gelsin

7 Aralık 2014 Pazar

Ünlülerin Çocukluk Halleri - Acun Ilıcalı :)

acun komik, acun caps, acun ılıcalı karikatürü, acun ılıcalı adriana lima, acun ılıcalı çocuk, komik acun ılıcalı, acunn

Büyük hissediyorummm.

Gelin arabası geçiyordu bigün sokaktan, deli gibi koşuyorduk peşinden ve arabadan atılan zarfları yakalama telaşındaydık, hop, kaptım birini, fakat bi ağırlık var! Zarfın diğer ucunda bir el daha? Başka bi çocukla aynı anda yakalamışız! Tabi çocuk inadı var ikimizde de, bırakmıyoruz, başladık çekiştirmeye, bi o bıraksana lan diyo bi ben, en son çeke çeke zarfı yırtmaya kadar vardı olay, fakat şans işte, paralı olan kısım bende kalmıştı, koşarak uzaklaştım... Evde zarfın içindeki paraya baktım, bir de ne göriim! AMAN ALLAH'IM NE GÖRİİM!!! 5 bin lira, tam da Ninja Kaplumbağa Dergisini alacak para, ne eksik ne fazla! Müthiş bir şeydi benim için, o dergiyi alabilecektim!.. Fakat?!. O an bir şey oldu! Düşündüm, düşündüm... Vazgeçtim, dergi almaktan... Götürdüm anneme verdim parayı.


PAYLAŞMAK BEDAVA🙈👇

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest